تراول گردی:اخبار گردشگری ایران |معرفی تور|معرفی هتل|خاطرات سفر

وبلاگی برای اخبار مهم گردشگری و خاطرات سفر معرفی تور

تراول گردی:اخبار گردشگری ایران |معرفی تور|معرفی هتل|خاطرات سفر

وبلاگی برای اخبار مهم گردشگری و خاطرات سفر معرفی تور

۵۸۳ کاروان از ایران به حج تمتع اعزام می‌شوند

چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۳۲ ب.ظ

رییس سازمان حج و زیارت گفت: امسال در قالب ۵۸۳ کاروان از سراسر کشور، ۸۵ هزار و ۲۰۰ ایرانی به سفر حج اعزام خواهند شد.


به گزارش ایسنا-منطقه گلستان به نقل از استانداری گلستان، حمید محمدی - رییس سازمان حج و زیارت - در دیدار با استاندار گلستان اظهار کرد: بر اساس زمان‌بندی از ۲۷ تیرماه زوار به مدینه منوره (مدینه قبل) و از ۸ مرداد به جده (مدینه بعد) اعزام خواهند شد که این سفر حدود ۳۱ تا ۴۰ روز به طول می انجامد.


محمدی به تعداد زائران استان گلستان اشاره کرد و افزود: از استان گلستان، چهار هزار زائر در قالب ۲۷ کاروان از ۲۰ لغایت ۲۴ مرداد (مدینه بعد) به عربستان اعزام خواهند شد.


رییس سازمان حج و زیارت کشور به امکانات و تدابیر اندیشیده شده برای زوار نیز اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات به بیش از ۸۵ هزار نفر کار پیچیده ای است اما با کار فشرده و هماهنگی های صورت گرفته، همه امکانات از قبیل هتل، پرواز، پزشکی، تغذیه و غیره به طور کامل تأمین شده است.


استاندار گلستان نیز در این دیدار اظهار امیدواری کرد که با تدابیر و تمهیدات اندیشیده شده، زائران عزیز استان سفری خوب با کمترین مشکل را در پیش داشته باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی